min prins, min sol.

2011-01-30 @ 16:55:55
Var i stallet då, red i klänning så mamma fick ta massa kort. Dock får ni inte se dom förens jag får egen data, pappa vill inte ha massa bilder på denna...
Kan säga att jag började gråta när jag såg kommentarerna på "Inlägg 5- min bästa vän." Så sjukt fina vänner jag har. ♥
Men nu ska jag inte skryta om det. ;)
Idag tog jag bara putte & någon anan dag ska jag ha en annan outfit & så ska mamma ta kort när jag rider julia, blir inte det kanon? Joo, det blir det verkligen!
Bild från mammas mobil. Jag vet att jag har tjocka ben så ni behöver inte kommentera det. :)

Älskling, du är min sol, min prins, mitt allt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0