morgon.

2011-01-19 @ 06:48:38
Vaknade för en halvtimma sedan & nu sitter jag här. Duschat (duschar jag hela tiden...?), klätt på mig & ska nu fixa sminket & sedan håret. Ljudet av ditt hjärta, Spelas också på högsta volum. & för er som inte vet vad det är, så är det tredje boken i twilight serien. ;)
Haha, N ö r d? Ja.

Vid kvart i åtta möter jag andrea utanför mitt hus & vi går till skolan. Om ni ville veta. Haha.
Så nu har jag exakt en timma på mig att fixa mig, så jag tror jag börjar nu. Hoppas ni får en bra dag & det kommer nog jag ha. :D
& sen, jäävlar vad många skvallerbloggar om 'hästbloggar' det har skapats nu. Jag har sett fyra stycken på bara en vecka? Ha, hoppas någon stannar kvar. Det är lite kul faktiskt. :)

Buddha, vi tror inte på honom. Tyckte bara att dom är... snygga! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0