natt...

2011-01-09 @ 00:49:38
Inatt var du med i mina drömmar. Jag undrar vad du gjorde där? Förstår inte vad du gör i mina tankar, du har inte där att göra. Jag vill varken tänka eller drömma om dig mer. Men det går inte att radera. Alla tankar, alla drömmar om dig. Jag får inte bort dom. Jag vill inte ha dig där.
-Bort, snälla bort. Ge mig ett sudd eller något?
---------------
Ibland kan man ju också undra vem som egentligen vill vara vem? Du som hela tiden klagade över *****, du borde kanske ta en titt på dig själv? Vem är det du börjar likna? Tjejen, du borde öppna dina ögon. Klaga inte på alla andra förens du sett dig själv. Jag klagar inte nu, försöker bara få dig att tänka om. Jag bryr mig inte, men tröttnar på ditt tjat! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0