önskeinlägg.

2011-01-12 @ 22:34:02
Fick en till fråga fast denna om ett önskeinlägg. & det är ju bara roligt så jag gör det direkt! Dock var den anonym, varför det..?
"kan inte du skriva ett inlägg där du skriver vad gillar du mest och minst på din kropp?"

Det jag gillar mest, det är mina ögon & ögonfransar. Hehe, som jag sagt innan så skiftar dom typ färg, oftast efter vad jag har på mig. Gröna/blås/gråa. Ibland någon blandning. På bilderna är dom mer åt det gröna hållet! 

Det jag gillar minst på min kropp är helt klart låren. Usch, skulle vilja ha mycket smalare & snyggare. Haha. Finns inte så mycket att säga, gillar dom helt enkelt inte. Alltså mellan dom två streckade linjerna.

Det var väl det. Haha. ;)
Kommentarer
Postat av: andreaa

mina ögon skiftar ibland beroende å ljuset, haha ((:

2011-01-13 @ 07:00:23
URL: http://lifewillbeaparty.blogg.se/
Postat av: Josefine

Svar: Haha. Jag blev lite förvirrad först när jag läste första kommentaren! ^^ haha

2011-01-13 @ 09:03:41
URL: http://welamjosefine.blogg.se/
Postat av: johan

vf har du sträckat över? ;O

2011-01-13 @ 17:37:46

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0