Pakeet!

2011-01-19 @ 16:22:27
Kom hem från skolan & såg att jag fått paket. Det var jätte fina kläder som mormor skickat, ibland så får man hem lite överaskningar av henne. Hm, ändå så är det hon som fyller år idag..?
å vad säger man? Grattis mormor, jag älskar dig! Om du nu läser mig blogg. haha. ;)

& bara så att ni inte tror att jag sitter på biblan själv så var jag där med några klasskompisar. haha, tyckte det var viktigt att säga! Resten av dagen var sedan helt okej, var väääldigt trött idag, menmen.
Stör mig väääldigt mycket på alla massprodicerade skvallerbloggar. Men sammtidigt tycker jag det är väldigt roligt att läsa. Fast, det beror ju helt klart på vad dom skriver!

Jag ska ta äta lite, möta mamma på stan, köpa rosa hårfärg (JAA, NI SER RÄTT!!!) & sedan åka till stallet. Ska kolla till julia & rida oså. :)
Puss på er så länge! & föresten, tycker ni jag ska byta textsnitt, är det jobbigt att läsa?
Haha, har ju haft en rosa slinga förut, men nu, ska hela håret bli lite... speciellt! ;)
Kommentarer
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

svar: tack så mycket:)

jo de är bra lite trött bara sj?

2011-01-19 @ 17:19:40
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Täss (: <3

Jo jag tycker faktiskt det är rätt snyggt jag också ;)

Men det är ju helt annan sak när man använder det för att man verkligen behöver det och typ tränaren sagt det ;) <3

2011-01-19 @ 18:29:34
URL: http://gatess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0