Perfekta mobilen för mig!

2011-01-07 @ 00:25:05

Jag lyckas alltid förstöra mina mobiler, men lyssna här!

"En riktig tuffing
Sonim XP2 Spirit är en av världens tåligaste mobiltelefoner, perfekt för dig som arbetar eller vistas i tuffa miljöer. Eller för dig som vill ha en mobil som tål det mesta.

Designad för att hålla

Med ett vattentätt, tåligt skal och en skärm tillverkad av reptåligt gorilla-glas är Sonim XP2 Spirit näst intill oförstörbar. Skulle något trots allt hända har du 3 års garanti.

Nytt under skalet
Den största nyheten i Sonim XP2 Spirit är att den stödjer 3G-nätet. Dessutom har den tidigare SMS-funktionen fått sällskap av MMS.

Vardagssmarta funktioner
Under Sonim XP2 Spirit stöttåliga skal hittar du funktioner för både nytta och nöje. Kamera på 3 megapixlar, FM-radio och MP3-spelare."

Asså, kan det bli bättre? MMS & ALLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

*hoppas nu inte någon tar illa upp om dom har en sån här, jag tyckte verkligen det lät så kul. & egentligen är det en sån här jag borde ha.. Men nej, inte riktigt min design... ;)*


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0