Planer,planer,planer!

2011-01-29 @ 13:27:59
Jag har jätte planer för bloggen, men kan inte göra det förens mamma, pappa & jag varit & köpt en ny. (Kan inte göra det på denna.) Kommer bli kanon!
.
Planerar också en bloggtävling, skulle det vara kul? & Säg, vad skulle det perfekta priset vara?
Alltså, vad skulle ni vilja vinna? Bara det inte är någonting jätte överdrivet, jag har ju faktiskt inte så stor blogg & inte så många bloggläsare. :)
-
Ska snart till stallet, mer bloggning efteråt.
Måste stanna hemma ikväll, har glömt plattången hos Joel & därav an jag inte gå ut. Haha. Men ha det så bra. :*
Kan ju lyssna på min underbara spotify lista så länge. HÄÄÄÄR. <- Vissa låtar iinte seriösa & vissa vet jag inte hur dom kommit dit & vissa är bara bäst. Haha.
eller DENNA. <- Bästa låtarna som finns. Älskar disney. Dock inte klar.
Ja jag har bildbrist, men jag är inte så modig att jag vågar lägga upp en nytagen bild nu... haa. :)
Kommentarer
Postat av: ems

allt bra här? :D

2011-01-29 @ 15:03:30
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0