Presentation. Inlägg 1

2011-01-03 @ 13:52:22
Okej, jag sätter igång nu. Ni har fått massa med presentationer från mig, men aja, nu har ni en till! :)

Jag heter Amelia Filippa Degerman & föddes den 25 december 1997 i växjö. Där vi flyttade omkring väldigt mycket. År (?) flyttade vi till borgholm för att sedan flytta tillbaka till växjö. Fast när vi bott där ett tag & åkt hit varje sommar bestämde vi oss för att flytta till öland igen. & det är där jag bor nu.
Jag har två hästar, som jag lägger ner nästan all min tid på. Den tiden jag sedan får över lägger jag på familjen & kompisar.
Jag har gått på ridskola sedan jag var fem & sen dess har jag ridit hela tiden, utan några "pauser".
När jag gick i tvåan fick jag min första egna ponny, Julia. Hon har jag kvar & vi har tillsamans ett år kvar, bara. Vi tävlar dressyr men har tävlat hoppning upp till LB med vinster. Dock har hon tröttnat på det, efter en skada. Men som sagt, vi kör dressyr & även där har vi vinster upp till LB.
I augusti 2009 fick jag min andra ponny, vindens love potion. Han är en pigg & glad ponny på 6 år. Vi har som bäst placerat oss som nummer 11 av 93 starter & detta var i somras då vi hoppade en LB. Vårat mål tillsammans är att hoppa sm & jag vet, kanske inte med mig & om han inte skadar sig, kommer han gå hela vägen!
Jag är en konstig tjej som inte riktigt är som alla andra. Jag har skumm humor, som egentligen är jävligt tråkig. Men ändå så himmla rolig. Haha. Jag har underbara vänner som alltid finns där för mig & jag har perioder där jag stänger inne mig sj älv. Allt känns så mörkt.
Får jag inte som jag vill blir jag riktigt arg & är en sjukt envis person. Men jag älskar att bjuda på mig själv. & jag är vädligt (ibland för) högljud & kan aldrig vara tyst. Haha.
Hoppas ni blir nöjda, för nu orkar jag inte skriva mer. Haha. PUSS.

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: tack för att du kommenterade,

mår jätte dåligt över detta. Jätte

jobbigt verkligen. Tack för att du förstår

mig.



Kram Julia

2011-01-03 @ 20:56:11
URL: http://juliassweetdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0