rubrik.

2011-01-02 @ 18:32:23
stallet idag. Vaknade först runt halv ett, sedan smsa therese & så föllde hon med till stallet. Vi red, hon julia & jag putte. Idag var en sådan dag när han bara ställer sig, vägrar gå & börjar stegra. Jag tycker bara han är fjantig men vem tycker inte det är lite läskigt när det är så satans halt? Uschaa.
Så gick inte så bra, men aja.
Hade kul iallfall & till slut kunde han slappna av lite.. :)

"Vi löste det, men det sitter fortfarande kvar. Det gnager sönder mig inifrån. Det gör så ont, så fruktansvärt ont. Jag kommer inte våga vilja snacka med dig om det. Våran lilla grej, kommer du ihåg? Nu är jag ensam, så fruktansvärt ensam. Vill bara falla ihop.
Men jag har lovat, jag har lovat er alla. Detta blir min sista depptext på väldigt länge. Förlåt för att ni får lyssna på mitt gnäll. Men jag har bråkat med en person, som betyder så sjukt mycket för mig. Men det har löst sig, men som sagt, det gör så ont, det som fick oss att bråka..."
Kommentarer
Postat av: tess :D

ida ? <3

2011-01-02 @ 18:56:44
URL: http://livetenligttess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0