ruubrik, ruubrik.

2011-01-22 @ 12:46:51
Gullig rubrik eller hur? ;)

Efter som putte inte var jätte fram igår, så tror jag att han har träningsverk. Träning förra helgen, ridning hela veckan så bestämde jag & mamma att han skulle få vila. & då får julia också det.
& sen jobbar ju mamma, så jag hade ändå inte kunnat rida förens vid 6 ikväll & då blir det ju den dära tråkiga ridhuset igen. & sen är det även hoppträning på måndag så då var det bättre att han får vila idag & samla lite energi än att han får vila dagen innan. Så imon ska jag rida ut en sväng.
Det jag inte gillar med att ha ridhus vid stallet är att när dom som inte har det rider ut när det regnar så är det lixom 'bra'. Men om jag då skulle rida ut för att det regnar så blir jag klassad som 'dum i huvudet'. Kanske inte om det regnar, men ni fattar grejen? Är det snöstorm & jag väljer att rida ut istället för ridhuset, då är det något fel på mig. Men dom som inte har något val, dom gör det ändå.
Som nu, när det är jätte halt, dom som inte har något val, dom rider där det är minst halt & så. & både jag & mamma är lite emot att bara rida i ridhuset. Det blir inte bra i slutändan.
+ både jag & mina ponnysar tycker det är myyycket roligare att rida ut. Fast jag ska väl ändå vara glad, jag slipper åka iväg om jag behöver rida i ridhus. & jag har ju mycket enklare att hålla igång mina nr jag har det, på vintern.
gammal, dålig photoshop:ad bild, men ungefär så ska mitt hår bli. & jag vill ha det nuuu!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0