sååååglaaad!

2011-01-12 @ 17:00:07
10 kommentarer på ett inlägg. För mig är det rekord. För er med lite större blogg kanske tycker att jag är fånig "10 stycken, hahahhahahahha!!!" Men för mig är det stort & jag vill bara säg att jag typ.. gillar er väldigt mycket! ;)
(jag är ingen sådan som skriver "jag älskar dig" till alla. Nej, verkligen inte. Älska är ett stort ord som många missbrukar)
Som tack lovar jag rolig & bättre uppdatering, fast igår måste ni erkänna att det var rätt bra uppdatering! Iallfall för mina 40 söta läsare.
Blir lite käk. Men vi ses väl senare? :)
Hur är det med alla sötisar idag?
Med mig har det (som vanligt) varit bra men kallt. haha. Puss.
& ja det är meningen att dölja halva ansiktet!

Kommentarer
Postat av: jessica

varsågod ! :)

2011-01-12 @ 18:35:26
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0