sandra.

2011-01-07 @ 23:56:28
Sandra är här nu & har varit det sedan ett. Eller först var vi & badade & så. Sedan stack vi hem till mig & hon sover även hos mig nu ikväll.
Jag vet att uppdateringen är sämst, speciellt idag. Men vad vill ni att jag ska göra? Gå ifrån när jag har roligt för att blogga. Haha, nej. Jag har ett liv & jag tar den tid jag kan till er. Mer kan ingen begära. Okej? :)
Skulle egentligen åkt till stallet idag innan sandra kom. Hade ställt klockan & allt, men vet ni? Mobil ******* laddade ur & ringde aldrig... Så är det när man har tegelsten.. Vaknade vif halv ett & som sagt kom sandra vid ett. STRESS!!!
Men ja, det slutade gott iallfall, även fast jag hade velat rida i det fina vädret. Men får hoppas på sol imorgon också! Pusselipuss. :*

Redigerad eller oredigerad?
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0