skola,skola,skola

2011-01-27 @ 16:27:55
Alltid är det skola. & det gör mig så sjukt trött.
-
Vet ni? Jag är sjukt bra på hockey. Inte. Fast det är riktigt roligt. Jag snackar så klart om ishockey. ;)
& sen suger jag på spanska. Bara så att ni vet.
Annars var skolan rätt bra, galet rolig klass? Yes.
-
Jag är sjukt trött, vill bara sova! Det är kallt & ska vara det till APRIL, Jag fryser, går & spänner mig=ont överallt, sover dåligt (mardrömmar), ja, några anledningar till att jag är tjurig just nu.
Annars mår jag faktiskt riktigt bra!
-
Ni fick ju några tidsinställda & jag tycker uppdateringen är riktigt bra. Ha.
Hejdå, nu ska jag gräva ner mig & vänta på att mamma kommer hem med bilen! Åh, hatahatahatahata.
IMON ÄR DET FREDAG! YES! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0