skolaskolaskola...

2011-01-13 @ 16:21:15
Seriöst, den tar nog död på mig.
Fast jag är väldigt glad att jag har så många fina vänner där & går i den bäästa klassen. & ja, jag skryyter.
Haha, sjukt crasyy. (som jag ;) )
Ska käka & sedan åka till stallet med ida. Tänk vilken tur jag har, min bästa vän har lixom uppstallat i samma stall. :D
Asså förlåt nu & hoppas ingen tar illa upp.. Men alla säger att det är så likt & när jag såg denna bilden en kompis lagt upp så kunde jag inte göra något annat än att hålla med.
Dessutom så är det taggtråd runt hela skolan.
Kommentarer
Postat av: andreaa

det är inte taggtråd, böra högst upp. (;

2011-01-13 @ 19:10:27
URL: http://lifewillbeaparty.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0