skooooooola

2011-01-09 @ 21:39:07
Som för många andra börjar jag skolan imon. Jag är värkligen inte pepp, men vad ska man göra? Det är bara att pallra sig upp tiidigt & gå dit. Hade det varit den 'vanliga' skolan hade jag inte varit lika opepp men nu ska vi gå i baracker med 'havsutsikt'. Vet ni vad vi ser om vi kollar ut? Jo, taggtråd & en mejeribyggnad i sement. KUL!
Dessutom är det små rum med LÅDOR! & där ska vi gå i tre terminer. Sen kommer vi till en ny ombyggd skola & det ska faktiskt bli kul. Så som jag har fått det förklarat känns det som attt det kommer bli sjukt snyggt. Men vi får se.
Ska se lite film med familjen & sedan sova. Alarmet ringer halv 6 imon. -.- Ska försöka uppdatera imorgon på morgonen, men får helt enkelt se vad jag hinner!
Ikväll har jag haft ansiktsmask & hårinpackning, så är som ny. haha. ;)

Bara för att jag är lat får ni se bilder ni redan har sett. Haha.
Kommentarer
Postat av: Emma

Svar

Åååh tack så mycket! Kram :)

2011-01-09 @ 22:45:22
URL: http://yamma.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0