snabbtinlägg.

2011-01-05 @ 16:57:52
Hemma från stallet nu & ska snart vidare till Fincha. Ska sova där med några andre tjejer, vet inte riktigt vilka. :)
Red båda hästarna & det gick väl bra. Red i hög snö med putte & han tyckte det var jätte jobbigt. haha.
Julia red jag barbacka & trillade av. Så hon galoperade upp till stallet & på halva vägen stannade hon, väntade på att jag var typ 5 meter ifrån & skenade sen resten av vägen. hhaha, hela tiden kollade hon bak på mig. Sedan när vi kommit upp så har dom typ skottat runt en brun som vi har på stallgården. Så när jag gick ena hållet, spang hon andra & så höll det på så ett tag. Men sen fick jag tag på henne & red ner igen. Haha, token.
Hela tiden stod jag typ & skrattade åt henne. & putte stod i fönstret med öronen rakt fram & typ skrattade åt mig. Hah, vilken rolig syn det måste ha varit!
Men nu mååååste jag hoppa in i duschen, stressad! Hoppas det inte är föör mkt stavfel nu, honner inte läsa igenom det. :)
Hinner inte äns lägga in en bild. Men kameran hänger med ikväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0