som vanligt...

2011-01-14 @ 17:24:48
...blev det ändrade planer. & jag har ingen skjuts till stallet, då det inte blev riktigt som det var tänkt. Har kollat buss, taxi & till och med tänkt cykla. Men buss fanns det inget, taxi = svindyrt (ca 200 kr för ca 10 minuter? & då var det inte äns hela vägen.) & cykel, hur ska man kunna cykla när jag har låst & tappar bort nyckeln till den? hm, svårt.
Så det blir kvälls ridning idag. Måste alltså vänta tills pappa kommer hem från kalmar & så. typ.. 7-8. segt! Men vad gör man inte...?
Så har jag fått höra att jag är en bitch & förstör andras liv. Hm, men kunde inte säga vad jag gjort..?
Kommentarer
Postat av: Camillaa

Taxi är dyrt tyvärr :(



Med mig är det också bra tack!



Vad händer ikväll?

2011-01-14 @ 19:16:18
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: Täss<3

Vem är det nu som snackar skit ?

Msn ? (: <333

2011-01-14 @ 19:25:33
URL: http://gatess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0