Stallet, iskallt!

2011-01-26 @ 21:30:15
Som sagt, det var sjukt kallt.
Men jag red på & det gick rätt bra. Dock var putte helt galet pigg, ville inte alls som jag. Men lugnade ner sig mot slutet. busen!
---
Haha, måste bara berätta!
Idag, i skolan, på träslöjden. (skrattar medans jag skriver.) Så skulle vi elda på någon metallbit, för att få bort typ oljan. Aja, iallfall sedan ska man lägga den på ett galler men Sofia (klasskompis) lägger min (eldade metallbit) på ett trädbord, med hjälp av tång då. Vi tänkte inte på att den var sjukt varm, så vi börjar elda på sofias. & så var den dära 'eldpistolen' (Kom inte på något bättre ord.) avstängd, så vi försöker få igång den så börjar det lukta bränt. Vi trodde såklart det var 'eldpistolen' så vi börjar garva. Så vänder vi oss om & se att det ryker från bordet. haha, det blev värsta märket & inget litet heller. Svart & bränt. Så vi höll alltså på att tända eld på träslöjds salen! Duktiga tjejer! HAHAHAH!
Shit alltså!
---
Tar denna också.
Jag, ellen & tess skulle gå in på toan & typ spegla oss. Så ligger det en matta precis utanför. Haha, så klart snubblar jag & precis innan så möter jag min klasskompis blick. (Precis som om att jag föll för honom.) haha, jag trillar i alla fall in i dörren. Hahaahhahhaha. Så typiskt mig. Så ligger jag där på golvet & gap flabbar.
Bara för att sofia var med i dagens fail & är riktigt söt, så får hon stå för bilden när jag har bildbrist! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0