stallstallstall.

2011-01-14 @ 15:30:38
Snart åker jag till stallet & idag blir det faktiskt med idaa. Haha. Vi ska packa osådära, för imon ska vi åka iväg på kurs & då fixar vi allt idag så är det bara att åka imon. Det är ju inte alltid som min ponny går på transporten direkt..hehe. Ska packa, smörja & rida. & så blir det väl massa annat också, haha. Man kan inte räkna med att vi bara gör det vi ska. Men så ska det väl vara...? ;)
& för er som undrar, skridsko åkningen gick riktigt bra, trillade inte en ända gång på isen... Istället trillade jag när jag gått av isen så alla som satt där skrattade åt mig. BUHUHHUHU!
Förövrigt var dagen idag bra, seg men bra. Nu taggar vi en BRA helg. För det ska det verkligen bli. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0