Svar på frågorna.

2011-01-16 @ 19:40:06

När jag började blogga var jag 12 år.
Jag började blogga för att jag har alltid gillat att skriva & sen så tänkte jag att det skulle vara kul att kunna läsa om det senare.
Rosa har alltid varit en liten favorit, fast har även börjar gilla ljusblått. Så det får dela första plats!
Hm, tacos tror jag.
Jag går på slottskolan i borgholm. Fast nu är det mer kallat barackskolan. haha.

Tack sötis. Kram! <3
Här hittar ni hennes blogg.


Ja, varför stressa?
Väldigt, väldigt kär. & har varit det nu i tre år...
Jag tror du menar när den var senast. & det var länge sedan. Jag är ingen sån som håller på med allt & alla. Då känns det bara så fel för mig.
Julia är 16, 'Putte' är 7.
Jag vet inte, skulle vilja bli polis. Fast då en såndära som tar hand om speciella fall. Annars skulle jag vilja bli stylist eller jobba med djur.
Ganska många, fast dom jag har planerat just nu är mest meeting. Ölandshoppet & börjes cup är två tävlingar som jag vet att jag ska till iallafall. 

Tack så jätte mycket.
& tack igen! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0