syster, världens bästa!

2011-01-10 @ 22:17:05
Vet ni varför jag är det? Jo, för att jag är så fett asuum! haha, nej, men jag har lovat min lillebror att väcka han imorgon. (mamma jobbar natt.) Kan man bli snällare? Knappast. ;)
Just nu sitter jag med mjukis,bloggar & så sjunger Daniel (adams-ray) för mig & då kan man väl knappast ha det bättre? eller, lite sällskap hade ju varit "pricken över i:et." Någon som vill komma? Haha.
Men ska snart lägga mig i min underbara säng & byta ut musiken mot twilight. Vill ni veta en hemlighet?
Jag kan inte sova utan att lyssna på det. Om jag inte gör det så vaknar jag flera gånger om natten & någonting känns fel. haha. Fast sen när jag vaknar & har haft det igång så måste jag ju spola tbx. Haha.
Tönt? Ja, men jag bor ju faktiskt på Öland. ;)
& jag har tydligen ett fan, Teo, grattis, du får vara med på min lilla blogg. haha. :D

Gullig min, jaao! Men det gör jag ju alltid... ;)
Kommentarer
Postat av: bella

hehe de låter ju nice de där sweetie =)

kom och var med på den dagens blogg sötnos :D

kram<33



svar: tack så mycket sötnos och desamma till dej =)

jo det är bara bra med mej själv då ? =)

kram<33

2011-01-10 @ 23:40:54
URL: http://bellanordlund.blogg.se/
Postat av: MEREI

- awh !

2011-01-11 @ 02:13:38
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0