träning.

2011-01-15 @ 13:00:04
Hemma från träningen/kursen nu. Det gick riktigt bra, har ju faktiskt inte hoppat på över en månad... Han tyckte det var riktigt rolig & jag med för den delen. Idag var det mest lydnad & imorgon blir det banhoppning. Det längtar jag väldigt mycket efter! haha.
Glömde kameran hemma så mamma filmade bara lite med sin mobil, men det blev inget bra. Vill ni se ändå? :)
Aja, nu ska jag hoppa in i duschen så vi ses väl senare?
Puss.

Jag vill dit nu, nu, nu! Börjes cup 2011.
min prins flyger fram.
Kommentarer
Postat av: johanna

Jajemen allt är bra med mej sjdå ?<3

2011-01-15 @ 13:30:59
URL: http://jjjohannaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0