underbar dag, natt & ännu en dag!

2011-01-06 @ 20:30:24
Var som sagt hos fincha i går kväll, där var även linnea & emma. Vi sov hos henne alla tre & hade grymt kul. Såg två skit bra filmer "a walk to remember" & "Frosen" Kommer inte ihåg riktigt hur det stavades, ingen av dom. Haha.
Som jag sa innan så hade jag sjukt kul. Dock orkade jag inte ta några bilder, men det gjorde fincha. Haha, min kamera har fått en ny bästa kompis. Hahaha!
Sen red jag också putte idag, gick varken bra eller dåligt. Han ville inte riktigt jobba & gå i form, men sammtidigt så var han inte alls spänd utan var hela tiden hos mig. Jag krävde inte heller så mycket av honom.
Idag när jag red så började jag tänka på vilka vänner jag tror jag fortfarande kommer ha kontakt med på sommarlovet. Då det är väldigt enkelt att tappa kontakt. Dom jag började tänka på var andrea, alice,fincha, linnea, emma, ida, therese, therese, ellen + alla växjöbor så klart som kommer hit. Det var dom första jag började tänka på, sen kan jag ju ha jätte fel. Vissa av dom har jag redan bestämmt massa roligt med & andra är sånna jag brukar ha kontakt med. & jag vet att denna sommaren kommer bli sjukt bra!
Alla (eller dom flesta) sa att 2010 skulle bli den bästa sommaren, men nej, jag taggar till 2011. Den kommer bli sjukt, nej, bäst! :D
Vänner, familj, träning, tävling & ja, masssssa!
Kommentarer
Postat av: tess,k

hihi <3

2011-01-06 @ 22:18:11
URL: http://livetenligttess.blogg.se/
Postat av: Täss <3

Sommaren kommer bli så sjukt underbart bäst :D<3333333

2011-01-07 @ 12:58:26
URL: http://gatess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0