Vaaakeen!

2011-01-09 @ 13:41:28
Jag hade tänkt gå upp tidigt, bara för att det inte ska bli så jobbigt imon.. Men jag vaknade som vanligt runt halv ett. Men vet ni? Jag hade tänk gå & lägga mig runt typ 5 för då vaknar man ju av sig själv runt 3 på morgonen. & jag ser bättre ut om jag varit vaken ett tag. Så låter inte det som en bra idé? Haha, som minna sa igår när jag berättade det "Dina försök att gå upp tidigt är lite speciella.." Eller ha, något liknande sa hon.
Men jag är speciell. ;)
Haha & just nu lyssnar jag på "fuldans" & skrattar lite åt den. -Lyssna på texten!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Som tur är har jag en hel vecka lov till men jag vet inte hur jag ska lyckas vända tillbaka dygnet jag heller :/

2011-01-09 @ 18:07:09
Postat av: Derya Bahceci

Som tur är har jag en hel vecka lov till men jag vet inte hur jag ska lyckas vända tillbaka dygnet jag heller :/



2011-01-09 @ 18:07:34
URL: http://www.kth.se/derya
Postat av: NellieB

sv. tack gumman. Du e en fin person å jag e glad att du läser min blogg. Ja har börjar bearbeta pappa med de där lägret. Min kompis ella ska jue dit å du oxå. Vi hade jue haft skit ball ihop vi tre.



tack för du finns. <3<3<3

2011-01-09 @ 20:16:28
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0