'When you love someone.'

2011-01-29 @ 11:51:29
Låten är galet bra.
-
Igår red jag först med ida, gick bra, snackade massor. Behövdes verkligen, det var ju ett tag sedan vi träffades.
-
Sedan var det bara hem, duscha, fixa mig & köra upp till Time. (Eller mamma körde ju förstås.) Där mötte jag Ida & Joel, vi hyrde film. Blev två stycken, men kommer inte ihåg vad någon av dom hette, jag suger på namn. Skräck var det i all fall. Skrattade massor, se på film, skratta lite till, gå ut & frysa, skriva i snön på bilar, skratta, gå hem till joel, skratta, kolla på film, skratta, sova. Haha, ungefär så. Man kan inget annat än skratta när man är med dom. Tro mig.
Vakna, kolla klart på filmen jag & ida somnade från igår till, haha. Sedan typ skratta & gå hem. Haha.
& nu tror ni säkert jag överdriver med skratt, men nej tro mig, jag gör inte det. haha. :D :D :D
Galet kul.
& Jag hittar ingen bild som passar & att se mig nu är värre än skräckfilmer. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0