(y)

2011-01-01 @ 20:08:48
Som sagt, kvällen igår var kanon. Orkar inte skriva så mycket om kvällen. Är lite haldålig just nu. Ont i magen, TRÖTT & ja, hängig. Hände lite saker under dagen som ja, var mindre roliga.. Så bättre dag på nya åre kunde jag ju haft. Men Malilla & andrew var ju där & peppade mig. Så big thanks to you! ♥
Kvällen igår var bäst, typ. & dagen idag var också jävligt bra egentligen. Men ja, när man har det som bäst, så ska alltid någonting hända..?
Tog lite bilder på mina tjejer, men inte så många. Aja, hade annat för mig. :D
En så länge, resten kommer, idag.

"för en timme sedan skulle jag skrivit att jag faller ihop. Att jag inte orkar stå upp.
Men jag låter mig inte nu att tryckas ner så långt. Jag ska sluta med att se det värsta.
Jag ska detta året ta tag i mig själv, hitta mig själv & inte tappa bort mig så lätt. Ja, det är mitt nyårslöfte, bättre självförtroende. Inte låta allt rasa så enkelt. Jag ska bygga min mur i orasbart material & inte i fjädrar."
Kommentarer
Postat av: tess :D

1. vad har hänt ? :(

2. måste hitta en häst, antingen på foder eller en i närheten att träna & tävla !

har verkligen suget nu, de saknas ngt i mitt liv :(

<3

2011-01-01 @ 20:37:32
URL: http://livetenligttess.blogg.se/
Postat av: andreaa

du är ganska bäst. (: <3

2011-01-01 @ 21:46:24
URL: http://lifewillbeaparty.blogg.se/
Postat av: tess :D

1.okej ;(

2. ja, precis ! <3

2011-01-01 @ 23:10:04
URL: http://livetenligttess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0