youtube... (N)

2011-01-16 @ 22:30:21
Youtube är segare än vad jag är när jag försöker tänka.

Haha, nej men, asså seriöst... Jag hatar sega saker. Typ min data ibland... Men skit samma, saken är att jag försöker ladda upp filmen, som till slut bara blev en. Men youtube är så sjukt segt att jag inte orkar vänta, så om det är okej för er så laddar jag upp den imon? Eller, ni har faktiskt inte något val, för nu får ni inte den iallfall. haha.

Fick också en fråga vad för någonting jag tränade. & svaret är att jag hopptränade, alltså med putte.
För er som inte förstår så får ni se imon. ;)

Godnatt. Blir så glad när jag får söta kommebtar om bloggen, hästarna, mig, min ridning & ja, allt helt enkelt.
Ni är så söta, åh! :')

Titta vilket gulligt inlägg man hittar... & jadu, måste verkligen göras om! & om ni undrar vad 'facebook' bilden har för mening så tyckte vi att den var väldigt kul. Märkte inte dte förens efter vi publicerat andreas status grej. Så det var lite komiskt, eller är det bara vi som har dåålig humor? haha.
Cheyen får också en läänk, så KLICKA HÄR eller på bilden. ♥
Kommentarer
Postat av: andreaa

Åh, tack cheyet! :'D Och vi ska gå idag oo: <3

2011-01-17 @ 07:02:23
URL: http://lifewillbeaparty.blogg.se/
Postat av: Camillaa

Okej då förstår jag! :)



Vad kul! hur länge har du haft din häst och så? :)

2011-01-17 @ 07:25:04
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: linneaaaa ;p

Ja de är awesome! ;)

2011-01-17 @ 08:10:53
URL: http://linneasbox.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0