åhhhh, mammmmmaa jag tror jag dör

2011-07-26 @ 02:20:17
Har precis kommit in i värmen igen efter att ha legat ute på balkongen och kollat skräckfilm med Ida. Fett mysigt, men tro mig 100 gånger så läskigt!
Sov även hos henne igår och natten innan det sov Therese (nummer 2) här, vi ska bjuda på en riktigt skumm video med natthumor gånger tusen!
Men orkar inte gå in på någonting nu, ni vet att jag lever oså.. Nu väntas en vecka med världens bästa jobb (hjälpa till på ett ridläger, gå med "ny börjare" oså, hos två jätte mysiga människor) & även hjälpa mamma & pappa på deras resurang då dom tydligen redan har massa bokningar, packa, rida & träffa goa människor!
Sedan på söndag åker jag, tiiihoooo (eller någonting)
.
Nä, vet ni? Nu ska jag återgå till att vara social! Puss.
Btw, underbart med en uppdatering från min dunder saknade vän! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0