hemma hos Therese, som vanligt^^

2011-07-19 @ 19:11:20
Väntar på att hon ska bli klar med allting, tror hon sover at my place tonight. ;)
Tänker inte gå in på vad jag gjort sedan jag berättade det senast, då jag iså fall måste berätta en himlans massa saker och om sanningen ska fram orkar jag inte det.
Men kan berätta att jag var på Harry potter förra onsdagen till sammans med... Therese! ;)
Den var väldigt, väldigt bra! Såg alltså den sista del 2, dessutom fick vi se den gratis både jag och therese då vi hjälpte till innan bion började,  rätt gutt faktiskt! + så har Borgholms lilla bio fått 3D, så vi blev lite förvånade när vi märkte att den var i det också.
Idag vaknde jag upp brevid Ida och sedan kom Therese (höhö, jävla tjat om den där Therese) i alla fall så har vi chillat satan på staden, varit med i sms sm (fråga inte äns varför..), kollat killar och allmänt levt sommar! Dessutom ska vi träffa två grabbs vi träffade igår, sjukt trevliga! :)
Potion får vila idag red långt och ganska hårt igår, inatt blir det bus och imorgon åker vi nog ut och rider. Bjuder nog allt Therese på en runda på min toker, om hon vågar förstås. ;)
Puss.
Vå båda har våran egna lilla bebis, dock är det lite storleks skilland, hehe.
Kommentarer
Postat av: therese.

Jag saknar ju dig gumman !

Vad hände med det vi sa? Träffas en gång i veckan minst? :o <3

2011-07-19 @ 21:19:17
URL: http://gatess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0