Hjärta

2011-07-23 @ 23:08:00
Jag lovar att vara världens bästa, jag lovar att alltid stå på din sida. Jag lovar dig att jag aldrig ska svika dig och att jag alltid mot dig kommer vara trogen.
Jag lovar att jag alltid ska älska dig för den du är, aldrig be dig ändra dig. Jag lovar att jag kommer acceptera dina svagheter, hjälpa dig att bli bättre på det du är sämre i.
Jag lovar att jag alltid kommer finnas där och jag kommer alltid acceptera att du vill vara med dem.
Jag lovar att älska dig även när du minst förtjänar det, jag lovar att förlåta och ge dig en andra chans om du gör någonting fel.
Jag lovar att komma så fort du behöver, jag kommer alltid försöka ge dig styrka när du är svag och jag lovar att stå som en mur när du behöver stöd.
Jag lovar att alltid försöka visa att du är allt, jag lovar att alltid trösta, jag lovar att även när vi bråkar så kommer jag älska dig.
Jag vet att vi kommer bråka men det är det som gör oss starkare. Jag lovar att alltid ha en sovplats när du inte vill sova hemma, jag lovar att alltid svara när du ringer. Jag lovar att alltid vara ärlig när jag säger att jag älskar dig, jag lovar att jag inte sliter på dem orden i onödan, att jag aldrig ljuger när jag säger det. Jag lovar att aldrig lämna dig när du behöver mig som mest, jag lovar att för dig vara som en ängel.
Jag lovar dig att det jag säger är sant.
Ge mig bara en chans att visa det. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0