Jag är nog kär, på riktigt

2011-07-11 @ 04:11:00
Har ni någon gång känt att den där killen, får dig att känna dig så speciell? Att du är den ända tjejen på hela jorden och dom minuterna han rör dig, får jorden att stanna. Kan inte säga att jag älskar dig för det hade varit att överdriva men känslan vid din beröring, att leka med dina fingrar och känna dig mot mig, du är den ända som fått mig att känna så här. Jag skämtar inte när jag säger att jag saknar dig varje sekund du inte är nära, jag skämtar inte när jag säger att du gör mig lycklig & jag skämtar inte när jag säger att du är det bästa "killesväg" jag varit med om. Kan inte sova, du är allt i mina tankar.
Kommentarer
Postat av: NellieB

Underbar känsla <3

2011-07-11 @ 19:03:51
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0