Kort sammanfattning av dagen

2011-07-22 @ 20:57:03
Hejsan, eller vad man nu ska säga? Dagen har ägnats åt Therese då vi var tvungna att prata om det allra sista IRL efter som hon nu åker till Spanien 16 dagar. Visst, hon har datorn med sig så vi kan snacka på facebook oså men det är inte alls samma sak.
Imorgon ska jag ställa alarm efter som jag inte har någon Therese som ringer och väcker mig. ;)
Ska rida, sedan förhoppningsvis kommer Therese (nummer 2) till mig, ska även kanske träffa arvid och vara barnvakt. Gutt!
Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Dessutom har jag ju utegångsförbud efter klockan 22.00 ända fram till lägret.. Får se om det blir någon bloggning senare, det märker vi.
BJUSSAR STARKT!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0