ny smak av cola-check

2011-07-15 @ 00:29:10
När jag och Therese (umgås väldigt mycket med henne, ja) var på Ica för några veckor sedan valde vi att testa den "nya" cola smaken. Nu tänkte jag då dela med mig av vad jag och Therese tyckte om den. Alltså vi tyckte ungefär samma sak.

Utseénde mässigt-helt min stil. Var väl därför vi valde att köpa den från början? Snygga färger och snygg textstil (haha). Förutom utsidan är det ju en hel insida.
Ett ord-skum smak.. Okej, nu var det två med i alla fall.
vet inte riktigt vad jag ska säga, smakade äckligt men ändå gott lixom. + så smakade den väldigt mycket godis. Jag och therese satt typ hela kvällen och försökte identifiera vart vi känt smaken innan men kunde tyvärr inte komma på vart det var.
Jag tycker åtminstonde ni som inte har smakat den borde göra det!
Ingenting man vill missa, även om det är någonting jag inte kommer köpa igen. haha. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0