orden jag försöker få fram är enklare att skriva

2011-07-22 @ 03:37:24
Tänkte uppdatera men när jag väl sitter med sidan framme så kommer jag inte på någonting att skriva. Vad ska jag berätta?
Att jag älskar att han kollar på mig och ler, eller att det går bra med ridningen? Kanske att Therese åker iväg 16 dagar till Spanien och att jag kommer sakna henne enormt då hon hela sommaren varit vid min sida eller så kanske jag ska berätta att klockan är tjuo över tre på natten och jag är hungrig & *raderad text*. Att jag gör bort mig hela tiden, klantar till saker och är allmänt osmidig på livets långa väg?
Att jag älskar att lyssna på svenska texter, att jag gillar newkid jätte mycket och hans texter är jätte bra. Att jag saknar att blogga men som jag tidigare sa så vet jag inte vad jag ska skriva.
Att jag blir jätte förvånad att mitt i allt skickar någon någonting i chatten på Facebook men att jag inte blir lika förvånad när jag ser att det är Hugo? (facebook nörden 1 & jag är 2, men frågar ni honom är jag troligen ettan, hehe) Att jag bara vill sova, men verkligen inte kan. Att jag inatt har kollat på två filmer, nördat datorn, byggt korthus och deppat för att jag inatt inte fick träffa ett par underbara människor för att jag har utegångsförbud, mer eller mindre ett tag (natte tid alltså)
Att jag längtar till hösten för att då får jag stugan och det kommer bli fett gutt att jag kan pumpa musik på högsta utan att någon klagar.
Att jag mår lite smått dåligt över att det är så kort tid kvar på sommarlovet. Att denna sommaren har varit den bästa på väldigt länge, så många nya människor jag lärt känna. Både bra och dåliga, hur jag fick känna mig som den ändå på jorden och bara en dag senare som "en i högen" och båda känslorna tack vare en enda person. Jag har gråtit timmtal utan stopp, somnat gråtandes med "hans" låt i öronen, jag har skrattat som aldrig förr och varit jordens mest lyckliga. Midsommar -gud, midsommar!
Jobbat, tjänat små pengar. Tagit en djävla massa kort, shoppat.
Fick förvåna alla sista klassen i Börjes när alla börjat tappa tron så kom vi och blev placerade, för mig var det vinst. Fått kasta mig runt halsen på min bästa vän och känna att han är anledningen till att jag är den jag är idag, för vart fan hade jag varit annars?
Varit med alla möjliga. Hatat-Älskat-Ångrat-Varit stolt över-velat döda..
Att jag tillsammans med Therese träffat världens svin, två vi trodde vi kände.. För att sedan få träffa världens snällaste grabbar, inga känslor som förstört någonting utan bara två underbara kompisar som tyvärr nu åkt hem. Så många fler jag ska lära känna innan sommaren är slut, så många jag ska göra bort mig för, så många som kommer hata och gilla mig för den jag är. För någon annan kommer jag inte att vara.
Så många minnen tillsammans med alla. Folk som djur, *raderad text*- fy fan vad kul jag har!
Så mycket jag gjort under denna sommaren-det är fan inte klokt. & den är inte ens över än.
SOMMAR 2011.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0