shopping @ börjes/tingsryd

2011-07-15 @ 01:31:30
När man väl är i Tingsryd kan man väl inte låta bli att handla inne på Börjes hästaffär?
Kingsland ridbyxor. Valde mellan dessa och ett par röda, men dom röda satt jätte konstigt. +kom fram till att dessa var snyggare. ;) Dock gör bilderna som vanligt inte färgerna rättvisa, men som sagt så är det ju nästan alltid.
1299:-
Kingsland strumpor. Dock har jag använt dom en gång på bilden + även här är färgerna orättvisa. I alla fall galet snygga men hade dock jätte svårt för att bestämma färg. Tror både mamma och Therese blev lite irriterande på mig.. ;) Dock är storlekarna jätte skumma 36-41, så var något stora men men..
119:-
Denna bilden är bäst isf, om man tänker på färgerna.
Något klänning liknande. Mamma tyckte den var söt men visste inte om hon skulle använda den så mycket, så jag kom med förslaget att vi köper den tillsammans (har samma storlek), dock så hamnade den i min garderob direkt ändå!
209:-
Sedan köpte vi lite smågojjs så som ansiktstvätt, trosor (idioten hade glömt packa det av allting-.-) oså.
.
På söndagen sedan var det inte alls tänkt att vi skulle åka till börjes, men efter som jag blev placerad och fick ett presentkort med värdet 150:- så åkte vi dit.
"tävlingspolo", kingston. Efter som det alltid är bra att ha flera stycken av + den var ruskigt billig tyckte mamma att vi skulle köpa den. Den är luftig och skön, perfekt att ha under tröjan!
59:-
Kingsland kept, satans äckligt snygg! Kunde inte låta bli att köpa den för mitt presentkort och det som fattades la mamma till. Namnam, har velat ha en keps rätt länge-inte för att ha vanligtvis men i stallet/tävlingar oså kan det vara riktigt skönt!
299:-
Dock ska jag knyta bättre nästa gång, men det var bara för att visa hur den ska sitta. ;)
Tror detta var allt..? :)
Riktigt nöjd!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0