tävling

2011-07-18 @ 00:35:47
Hej, jag lever! ;)
Idag tävlade jag två ponnysar, orkar inte gå in på vilka det är men i alla fall så hoppade jag en LC var.
Dubbelnolla med båda, sjukt kul! Dock trodde jag att jag skulle dö när jag hoppat Collin då han är satans seg, benen var spaghetti!
För Bonnie var det hennes tävlings debut och tredje gången jag rider henne, alltså är jag väldigt nöjd att vi kom runt! Dock så blev hon väldigt trött då hon inte alls har bra kondis, så kunde inte riktigt få den galoppen jag ville ha i omhoppningen. Men det ska alltid finnas någonting att jobba på, annars är det ju inte roligt. ;)
hihi, söt bild på mig och collin för tre år sedan! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0