03.00

2011-06-18 @ 03:14:13
Du håller mig vaken på natten
du håller mig okontaktbar på dagen
du tar sönder mig sakta
men säkert
jag har folk på min
sida
vänner och bekanta jag
kan prata med när jag vil
det
men det räcker inte alltid
inte när jag vet vem jag
vill ha
och inte kan släppa taget om
varför är man alltid en
nybörjare när
det handlar om kärlek?
Lämna mig aldrig
för
då skulle jag inte klara mig
god natt
utan dig skulle jag bryta ihop varje dag, du ger mig kraft att stå på benen. Du får mig att skita i det jag hör om mig själv, du får mig att försätta kämpa istället för att ge upp. du är allt. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0