Angående kommentarer/frågor

2011-06-09 @ 23:23:01
För att slippa ha 100 olika inlägg med endast frågor så går jag aningen in på er blogg & svarar om ni lämnar blogg adress. Gör ni inte det så svarar jag i en kommentar i samma inlägg som ni kommenterade.
Så frågar ni någonting som jag kan svara på gå tillbaka till det inlägget några dagar senare. Om det är någon fråga som jag tycker behöver visas upp då den kan ha betydelse/andra kanske frågar samma sak, då tar jag upp det i ett inlägg.
Tänkte bara så att ni vet! ;)
En jätte fin bild på mej och putte! Tagen av johannagrant.blogg.sejag och vindens love potion 2010 ö-hoppet

På tal om frågor:
Är det ens samma ekipage?
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0