ännu en trevlig kväll som rubrik

2011-06-12 @ 13:15:34
Men från och med nu kommer jag inte gå in på vad jag gjort under kvällen/natten. Endast om dagen och om jag planerar någonting. Som typ "Ikväll ska jag till ******" men efteråt går jag inte in på vad vi gjorde.
Hoppas ni förstår? Jag menar, det man skriver på datan försvinner ju aldrig helt, dessutom kan vem som helst läsa. Därför väljer jag att ha det såhär.
På tal om bloggen, har valt att istället för att skriva sex inlägg varje dag som är ointressanta & korta så skriver jag kanske två, långa & med betydelse.
Låter inte det bra?
.
Idag sov jag alldeles för lägen. Halv 12 såg jag på min lilla mobil att den var. Hatar att sova för länge, men går man inte och lägger sig i tid så blir det väl så? ;) haha.
.
Händer idag då?
Solen skiner ju så det lär bli lite stek, sedan ska jag även testa massa nya frisyrer jag ska göra med min tång för att se om någonting blir bra för skolavslutningen.
sedan ikväll ska jag ut till mina fyrbenta vänner. Antingen så skritter jag potion en runda & hoppas ja överlever eller så tar jag det säkra före det osäkra och går med honom, han har ju faktiskt inte gått på en vecka och shit vad jag längtar efter att få sitta på honom igen!
Tänkte egentligen börja rida honom igen eller i alla fall åka ut till dom i torsdags-fredags, men efter som en i familjen åkte in & ut & in igen från sjukhuset fanns det ingen tid.
.
Men nu börjar det igen & jag är så fruktansvärt glad över att min familj ställer upp för mig att jag har hästar. ♥
Jag menar har man dom stående hemma går det inte lika mycket över familjen. Jag behöver ju skjuss mer eller mindre varje dag...
Vissa dagar skulle jag lätt vilja bo på gård. Medans jag vissa dagar aldrig skulle vilja det, friheten att bara kunna gå utanför våran "port" så är man i "stan", eller att folk kan ringa 10 minuter innan man ska gå ut.
Nä, nu ska jag ta tag i mitt liv, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0