Är det sommarlov eller?

2011-06-20 @ 00:10:34
Just precis, det är det verkligen och därför blir bloggen lidande. Men förhoppningsvis sitter ni inte framför datorn hela dagarna? ;)
I alla fall så kom Ida till mig igår en stund efter att jag varit i stallet. Jag och Andrea var duktiga och cyklade dit på en cykel, haha! Ridpasset gick allt annat än bra, någon gång ska ni få filmbevis, jag lovar er! Skulle rida ut men kom inte så långt, hehe som sagt-film bevis.
Tillbaka till efter stallet, jag och Ida gick vi till BG och tog varsin pommes (hur cp klockan 10?!) efter det så träffade vi joel, alexander och becca. Överaskade även några under kvällen men det var så dött där så vi stack igen, hehe.
Var hemma igen runt kvart i tre då även Ida sov hos mig.
.
Idag träffade jag Therese efter att Ida stuckit, vi gjort allt möjligt, snackade, tog varsin glass & bara pratade ut om allt. Sedan tog jag en tur till min lilla fyrbenta varelse, red idag nere på ängen vilket gick rätt bra. Men han var riktigt taggad! Sjukt alltså hur mycket energi min häst har!
Men det var ju därför jag föll för honom.. ;)
.
Imon ska jag träna för Lotta Björe, ska bli så kul! Så därför går jag och lägger mig nu. Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0