blogg paus

2011-06-04 @ 09:34:06
Blir väl mer eller mindre lite bloggpaus. Just nu har jag saker & göra mer eller minde hela tiden och då blir ju såklart bloggen lidande.. Men i alla fall, ska snart ut till lundegård & till min lille polle som står där. Vi har valt att ha uppstallning av olika själ. Visst det kanske egentligen är onödigt då stallet ligger max 30 minuter därifrån men vi valde att ha det så!
.
Idag blir det bara en klass, en LB som även är KM. Min mage säger att det kommer gå bra! :D eller så är jag bara hungrig...
Aja, efter som mina mms inlägg inte kommer in så kommer det bli sjukt dålig uppdatering. Detta lär hålla kvar till Tisdag! Men ni har väl måga andra bloggar att läsa också? ;)
Nu taggar vi tre dagars tävling!
Kommentarer
Postat av: felicia

HÄÄJ!!! fick ganska många fina bilder på dig och pontion!! vill du ha? :D

2011-06-04 @ 21:41:38

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0