då var det torsdag

2011-06-09 @ 00:10:00
Ja ni, då var det torsdag. Dock vid denna tiden orkar jag inte skriva särskillt långt inlägg men tänkte bara visa att nu är jag på gång igen! ;)
Tänkte senare samla ihop alla bilder från helgen jag kan hitta & visa er. Det var ju en hel del fotografer där, både "proffesonella" (stavning?) & hobby fotografer. Riktigt roligt att se så här i efterhand. Dessutom är det väldigt stor skillnad på honom sedan förra året.
-
Förövrigt är jag mer än nöjd över helgen. Inga speciella resultat men om man tänker att dom senaste tävlingarna har det inte riktigt gått som vi velat så kommer vi nu, ligger vid placerings tiderna dock får vi dessa störiga peten. Men jag vet ju vad jag gör för fel, det är bara att träna & träna.
.
Ni får mer ingående resultat/känsla/mm om varje klass senare under dagen. Ciao! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0