för du är ljuset i mitt liv

2011-06-18 @ 04:46:03
Ölands hoppet 2011 Dock tog vi bara på lördagen då jag glömde kameran dom andra dagarna. Har dessutom blivit massa gulligull på bloggen men det är bara för att jag verkligen älskar min häst med hela hjärtat. :)
Hur snygg lixom?!
Kolla man på bilden ovan så har jag "slängt" mig fram och hela hans fram del (framben, hals, huvud) är väldigt långt ner, medans om man kollar på den under (syns ännu mer på den under den) så har jag inte alls slängt mig fram vilket gjort att han kommer upp mer med hela framdelen vilket även gör så han hoppar med ryggen. Det är vårat största problem-att jag slänger mig fram och det leder oftast till att han petar.
Hehe, ryttren hängde inte riktigt med i det språnget..
Sista hindret, imål, nolla-Lycka.♥
Big smile.
In och ut igen-Omhoppning.
SVÄNG, omhoppning typ?
Trodde jag lagt upp dessa bilder så satt och letade efter dom på bloggen men kommer sedan fram till att det hade jag nog inte gjort. hehe.
Puss, NU ska jag sova!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0