framme i tingsryd

2011-06-30 @ 23:28:57
kom fram till tingsryd runt åtta. Gick en ganska lång runda på alla sjukt underbara stigar i skogen som ligger vid tävlingsplatsen med Potion och therese när vi kom fram. Sjukt mysigt, sedan så leder dom ner till vattnet där man kan bada med hästarna också, så vi gick ner och kände på vattnet. Betyget var hyffsat varmt! 
Dagen gick ut på att duscha häst, packa det sista, klippa man & svans, öronen och annat småhår. Så nu ska han vara extra snygg. ;)

vi sover hos mormor inatt då vi inte kunde få husvagnen förens imorgon. Mormor bor i växjö som ligger väldigt nära tingsryd. Så tog och lånade hennes dator nu ikväll funderar även på hur jag ska kunna klara mig ändå tills söndag med endast iphone internet... Dödens!

Nu ska vi krypa ner, ska ju faktiskt tävla imorgon. Sedan lär vi ligga och snacka ett tag. Alltså jag och therese. Ska upp imorgon vid sju-halv-åtta.
Har sjukt dålig samvete, läste i potions pass idag att han fyllde år för två dagar sedan! Alltså 28:onde, buhu, det hade jag helt glömt!
Puss. :*
hjärtat
Förra årets börjes cup, en söt bild jag hittade i arkivet!
Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle inte du färga håret rosa för typ jätte länge sen ?

2011-07-04 @ 18:21:18
Postat av: PATRICIA - vinn en design

Tänkte bara säga att jag just nu tävlar ut två designer till er läsare. Du får bestämma exakt hur du vill ha de och så gör jag jobbet åt dig. Passa på, alla vet att det blir mycket roligare att blogga när man har en snygg design :)



Kram :D

2011-07-04 @ 21:20:07
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Sv; Jag tog två bilder på dig. Dock inte när du hoppar, utan det är innan du börjar ;)

2011-07-04 @ 23:05:07
URL: http://ponnitjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0