gråtdag, så kan det vara

2011-06-21 @ 20:07:07
Igår hade jag en liten så kallad gråtdag, haha. Grät med gämna mellanrum, under mer eller mindre hela dagen. Hehe, ibland är jag lite överkänslig.. Hade inte heller någon speciell anledning.
Först under dagen var det ju träning som ni kan läsa lite längre ner. På tal om det, mamma och jag kom på några anledningar till varför det inte gick helt bra. Vi var ju faktiskt inomhus och min häst gillar inte ridhus, speciellt inte efter som vi varit ute så länge nu.
I alla fall, efter det träffade jag Therese. Vi stack ut vid tolv och kom hem igen vid fem, hehe. Lagom tidigt? ;) Somnade rätt fort efter det. Lite smått pinsamt var det att jag läste en blogg hemma hos Samuel och började lipa pga av det som stod där. Lagom känslig Amelia igår? Hehe.
.
Idag har jag varit med therese och gått en promenad med min ponny. Sedan har jag även jobbat, duktig tjej!
Även ikväll blir det en träff med min kära Therese som jag tidigare har hatat men nu umgås väldigt ofta med. Väldigt trevligt. Där ser ni -Även ens värsta fiende kan sedan bli er vän.
Ska inte gå in mer på den berättelsen, hehe. ;)


Kommentarer
Postat av: a.

Shit, drömde att jag sms:ade och frågade när du var hemma, och du svarade 5. Vad häftig jag är!

2011-06-22 @ 11:10:03
URL: http://lifewillbeaparty.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0