Hoppträning

2011-06-03 @ 00:16:38

Hoppträning idag då, mest bara för att gå igenom allting till helgen!
Då jag inte har någon ork att gå igenom passet så tänkte jag vara snäll att lägga upp alla bilderna direkt. Kan ju i alla fall säga att satan var bra det gick!
Tagg träning i bilen eller någonting?
Trav över bommar, han var lydig & jag kunde reglera tempot precis hur jag ville. Underbart!
Flyga!
Lycka. ♥
Här har sadeln åkt fram men vi ska fixa sadeln på Tisdag, värma oom den & bredda de så ska den ligga mycket bättre! Jag kanske glömde berätta att sadelprovaren var hos oss i onsdags? :)
Visst blev han äckligt snygg i det nya tränset & pannbandet?
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0