I will be fine

2011-06-13 @ 06:57:46
Gick upp en och en halv timma tidigare än vanligt. Varför?
Jo för jag är en sådan underbar syster. Hehe. Nä men det var så att min bror bad mig att baka någonting igår, som han kunde ta med till skolan då dom tydligen skulle ha med sig egen fika idag.
Sedan blev det tyvärr ingen tid över så jag hann inte baka, då gör jag det idag istället! Visst är jag för snäll? ;)
.
Idag blir det förhoppningsvis ingen vanlig skoldag. eller varför skulle det?
Bara vi inte ska köra massa lekar som det var någon som sa, för "lekar" brukar innerbära att man måste springa och vet ni vad jag hatar? Jo, att springa.
.
Nu är klockan sju, jag ska hinna baka (VARFÖR SATTE JAG MIG HÄR?!) platta håret & sminka mig. Skolan börjar om en timma, wihoooo, jag har tid! Eller?
Galet glad brud? njaaa
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0