life goes on

2011-06-10 @ 18:04:55
Cyklar till therese nu. Kanske inte har berättat det men Potion har vila denna vecka. Han gick hårt i helgen & han är ju inte så gammal så vi valde att ge honom vila denna vecka så han kan smälta allting. Han har inte bråkat någonting när jag varit ute & ridit, han gick på transporten väldigt snällt & så gick han ju ruskigt bra i helgen.
.
Tänkte berätta att igår hade vi bolldag i skolan. Det är som en tunering alla sjuor gör mot varandra & vi är dessutom uppdelade tjejerna mot tjejerna, killarna mor killarna. Hade ju samma sak i vintras. Denna gången var det däremot baseball & fotboll. Vi vann 5 av 6 matcher.
Duktigt kämpat trots att jag inte gjorde någonting i fotbollen.
Men tvingar man mig till någonting jag hatar kan man inte förvänta sig att jag gör mitt bästa.
Men i baseballen var jag igång! HAHA. ;)
.
Idag hade vi all aktivitets dag & jag valde tydligen bollspel (VARFÖR?! Jag hatar ju bollsporter.) men hade riktigt roligt med några människor där & gjorde typ ingenting. Gick till netto & satt mest och snackade. På eftermiddagen hade jag valt segling (samma här: VARFÖR?! Hatar ju vatten/hav) men det var också riktigt roligt!
Dock regnade & man var dygnsur sedan. Av både hav & regn. Men det är verkligen min grej, ni skulle sett hur sjukt duktig jag var!
Förutom när jag höll på att välta, fick panik, skrek, trodde jag skulle dö, svängde åt fel håll, krockade in i bryggan, höll på att krocka in i en annan båts motor osv... Hehehehe. Men det är svårare än vad man tror att köra en optimist jolle. Eller vad det nu hette.
.
Nu måste jag cykla iväg.

Ska bara platta håret & sminka mitt allmänt fula ansikte. :) Ciao.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0