Min dröm, vad jag vill

2011-06-10 @ 16:34:01
För ett tag sedan kom jag verkligen på vad jag vill bli. Inte när jag blir stor, inte efter skolan, utan vad jag vill bli just nu. Visst, jag har väl egentligen velat det hela tiden.
Men i vintras hade jag mina dagar när jag undrade om det verkligen var min grej, då jag och Potion hade våran tävlings svacka.
Nu undrar ni säkert vad det är jag vill?
Jag vill bli någonting stort i ponny världen. Jag vill nå dm högsta klasserna, jag vill bli en vinnare & jag vill bli bäst.
.
Jag vill verkligen inte bli den "åh, hon fick ju en häst som redan gjort allting, hon sitter ju bara där & gör ingenting."
Jag vill känna att jag tillsammans med min häst kommit så långt, jag vill så gärna veta att detta har vi gjort som ett team.
.
Om jag verkligen ska få vad jag vill, så ska det inte vara med vem som helst. Det ska vara med han som alltid får mig glad, som gör mig lycklig när han kollar på mig, han som får mig att skratta, han som får mig att gråta, han som får mig att tro. Tillsammans med min Vindens Love Potion.
Han är min bästa vän, han är den jag kan slänga mig runt halsen på & bara gråta ut.
.
& nu ska jag verkligen, verkligen, verkligen lägga all min tid på honom. Jag ska verkligen planera nu i sommar så jag får in allt jag vill göra i mina dygn.
.
Jag tror verkligen vi kan komma så långt. Om allting går som det ska. Om ingen av oss skadar sig/blir sjuk under en längre period tror jag absolut vi kan komma upp i dom höga klasserna.
Med folk som peppar, tror på oss, hjälper oss så kommer ni om en obestämd framtid absolut få läsa om mig & potion i sm. ;) Haha.
.
Jag älskar min häst & för mig är han inte det. Han är så mycket mer för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0