saker att göra, hela tiden

2011-06-17 @ 14:37:37
Jag har verkligen inte haft tid att vara inne på datorn. Knappt varit hemma och när jag väl varit det har jag varit så trött att jag inte orkat. I alla fall tänkte jag gå igenom dom närmaste dagarna eller från onsdag då. :)
.
Onsdag. Vaknade hos Becca, cyklade sedan hem någon tid. Var hemma en stund, fick uppdatera mig om vad som hänt på facebook läsa bloggar & blogga. Drog ner en stund till sjöstugan & träffade sedan Therese vi tog en glass och snackade. När den tog slut gick vi över till mig, satte oss som vanligt i min "skit snackar säng" & hade allmänt trevligt.
Vid halv sju drog vi och kollade på fotbolls match. Då pappa var och hämtade mamma på sjukhuset (ja, nu vet ni vem det var som låg där) så kunde jag inte åka till stallet tyvärr. Himlans glad att hon är hemma igen!
Käkade oså. Sedan träffade jag Becca, Ida och Joel. Vi skulle ha badat (detta var runt 11 på natten, hehe.) fast det blev bara jag och Ida som skulle göra det men båda två fegade ur. Kom hem runt halv ett, poppade lite pop-corn och tittade på film. Hände ju inget speciellt, så varför inte berätta lixom? ;)
.
Torsdag. Träffade Alice, vi stack ner till sjöstugan (för er som inte vet är det resturangen/cafet mamma och pappa har) fikade, tog två dopp (ÅRETS FÖRSTA, GRATTIS?!), cyklade fram och tillbaka x 2, tog varsin B&J o så klart massa annat skit. :)
Vid kvart i nio började vi sätta upp tältet. Efter en timmas försök fick vi hjälp av en som sett våra misslyckade försök. Runt 11 kom therese & sedan går jag inte in på vad vi gjorde på natten. Fanny stannade en stund också.
Sov alltså i tältet under natten men fick sticka hem till alice i morse då det regnade in, hehe.
.
Idag är det fredag om någon missat det?
Händer då? Ingen aning, får se vad dagen bjuder på. Kan säga att det ösregnar & det är väl mest hatat av allt just nu när det är sommarlov och allt.
Aja, ska åka ut till min fyrbenta vän, kanske får med någon kär vän? Skulle behöva massa nya bilder och jag har en liten idé. Men då behöver jag två vänner med mig. ;)
.
Angående bilden jag la upp i föregående inlägg, jag gråter inte. Skulle inte få för mig att ta en bild när jag är gråter på riktigt. Jag har sminkat mig så & sedan redigerat bilden en aning. Så ni behöver inte tänka på det, fick några mess oså, blir faktiskt glad att ni som hörde av er bryr er. ♥
Men som sagt-gråter inte.
Dessutom fick jag en kommentar om att jag skulle göra ett inlägg om mina naglar. Har helt glömt bort det, har verkligen så mycket i mina tankar just nu. Så tack för att du påminde mig. 
Ska ta bättre bilder, men ni får en "inblick" i alla fall. Dock blev dom inte så bra men lite små gulligt i alla fall! ;)
Bild från just nu anledningen till att jag dljer mig själv så mycket som jag kan är det för att jag för en stund sedan cyklat i ösregn, sitter nere på sjöstugan också, därav "menyn" i bakgrunden. ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0